Pokud vás během vaší cesty letadlem potká patálie v podobě zpoždění či zrušení letu a přepravce (na linkovém nebo charterovém letu) odmítne vaše útraty kompenzovat, je možné se pak obrátit na společnost Click2Claim.
Kompenzace za zpožděné lety
- ke zpoždění musí dojít vinou dopravce, nikoliv následkem mimořádných okolností (počasí, stávka, ...)
- zpoždění musí být na příletu delší než 3 hodiny
- jedná se o dopravce z EU (nelze vymáhat pokud mimoevropský dopravce letí ve směru do EU)
Zrušené lety
Pokud letecká společnost zruší let a nezajistí náhradní spojení, máte nárok na kompenzaci. Tu nelze požadovat v případě mimořádných okolností (počasí, stávka, …)
Asistenční služba Travel asistant
Pokud vás během přepravy zaskočí nepřízeň kvůli zpoždění či zrušení letu, možná nevíte, co podniknout, či neovládáte dobře cizí jazyk a těžko se domluvíte.
Se službou Travel Asistent získáváte:
- kontakt s nonstop asistenční linkou v češtině ( poskytne informace, na co vzniká cestujícímu v konkrétní situaci nárok dle ECR 261/2004)
- získáte rady, jak si v nastálé situaci počínat
- ověření nároku na kompenzaci zdarma
- komplexní servis při vymáhání finanční kompenzace
- online přístup k informacím o vašem případu
- právní služby v případě soudního vymáhání vaší fnanční kompenzace
- odměna pro Click2Claim činí 19% z úspěšně vymožené žádosti o kompenzaci
Cena služby
Pokud si službu Travel Asistent objednáte naším prostřednictvím, je její cena 49 Kč/osoba.
Click2Claim s.r.o.
U Vršovického nádraží 24/99
101 00 Praha 10
www.click2claim.eu